Medlemssider

Opplysninger:

Husk å informere  kasserer Tor Eriksen om adresse- eller epostendringer. Telefon 901 30 711

eller enda bedre, på epost.

Omsetning av de private brygge-plassene foregår på det åpne marked.

Selger plikter å informere ny eier om at et medlemskap i HBF er obligatorisk, med hvilke rettigheter og plikter som følger medlemskapet/ plassen. (Se vedtekter).

Selger skal informerer kasserer om ny eier umiddelbart etter salg.

Hytta på parkeringsplassen

Det er laget grill- og solterrasse rundt hytta og bord er utplassert. Medlemmene kan gjerne benytte terrassen for treff og samvær. Det er en fin plass da det er mye sol hele dagen, og med en fantastisk solnedgang. Hygg dere!

Parkering

Styret minner om at det kun er anledning til å parkere en bil per  båtplass inne på område.

Låsesystemet

Det er installert låser for vann og bom. Dersom nøkkel mistes/tapes kan ny kjøpes ved å kontakte

assisterende havnesjef, gjerne på epost.

Pris for ny nøkkel er kroner 1.000,-

Rekomandert utsendelse 1.400,-

Søppelcontainer

Hvaler kommune har utplassert containere til bruk for hytteeiere etc. på forskjellige steder i kommunen. Den nærmeste containeren for Hvaler båtforening er plassert ved riksveien på Siljeholmen-siden. Denne kan medlemmene benytte.